Hur får man kontakt?
Tänkte söka om en egen sajt om just android men hittade hit genom att söka i webbadressen och inser att denna sajt redan finns men är dold. Denna sajt är verkligen inget att hurra över så jag PM:ade sajtvärden men senast han var inne var i mars detta år.
Vill gärna ta över sajten om intresset inte finns längre. Iaf göra mig till Medarbetare.
PM:ade Niklas men han sa bara att jag skulle kontakta sajtvärden vilket verkar vara omöjligt för han har bara varit online 15 gånger (om jag kommer ihåg rätt) sedan han blev medlem.
Någon som kan hjälpa mig för jag har verkligen tiden att lägga ner ett gott arbete på denna sajt och hoppas på att få sajten lanserad.
Emilia, bra att du vill ta tag i den här sidan!
Tom
Tack men jag har inga rättigheter till något så det blir inte så mycket gjort. 

Tack Tassy. Får jag meddela Niklas om detta? Vill du ta över eller är det okej att jag fortsätter för jag är taggad att fortsätta.
Det är okej att du tar över. Jag har inget intresse av sajten utan var med som starthjälp då mitt ex skulle dra igång det hela.
Okej. Tack för förtroendet. 
MEn då vore det väl jättebra om det finns någon som vill och kan ta över ansvaret? Röstar för digWX5
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Tack Hawknestgrove. 
ge dig inte!!!!
Vi får se efter sommaren.
hur har det gått?
Hur går det med android-sajten?
/Millis 🎈
Min blogg läser du här.
Fat is your friend. (David Perlmutter)
Den verkar ligga på is helt.
Det är ju ganska tråkigt. Ingen som vill ta upp sajtvärdskapet?
/Millis 🎈
Min blogg läser du här.
Fat is your friend. (David Perlmutter)
jag har inte tid att ta över iaf, men jag är säker på att det är fritt fram att ta över sajten.